• +48 720 81 80 92  (PON - PT 10:00 - 18:00)

  • WYSYŁKA 1-3 DNI

  • 21 DNI NA ZWROT

 

facebookinstagram

Jak kupować?

 

 Krok 1 – KOSZYK      

 

  1. Wyszukaj interesujące Cię towary, przeglądając listę lub korzystając z wyszukiwarki sklepowej:

        - przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat, takie jak opis wyglądu, wymiary, skład, itp.

        - przy każdym produkcie znajdziesz informację o jego dostępności oraz czasie wysyłki.

  1. Gdy znajdziesz interesujący Cię produkt, wybierz opcję „Do koszyka”. W przypadku odzieży i obuwia użyj wcześniej opcji „Wybierz rozmiar”.
  2. Po naciśnięciu przycisku „Do koszyka” zostaniesz przeniesiony do nowej karty, gdzie jeszcze raz podane są najważniejsze dane produktu.

Jeżeli chcesz obejrzeć więcej produktów, wybierz opcję „Kontynuuj zakupy”. Jeżeli to koniec Twoich zakupów, wybierz opcję „Zamawiam”.

  1. W koszyku dokładnie zobaczysz, jakie produkty wybrałeś, w jakiej ilości i za jaką kwotę:

        - możesz zmienić ilość zamawianych produktów w kolumnie „Ilość”;

        - możesz usunąć produkt z listy zakupów w kolumnie „Akcje”.

  1. Wybierz formę płatności i sposób dostawy.
  2. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, zaznacz pole „Mam kupon rabatowy” i wprowadź kod, aby otrzymać zniżkę – kwota do zapłaty ulegnie przeliczeniu.
  3. Potwierdź wybrane opcje klikając przycisk „Zamawiam”.

 

Krok 2 – TWOJE DANE      

 

  1. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, wybierz opcję „Zaloguj się” i podaj dane do logowania.
  2. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, możesz:

        - dokonać zakupów bez konieczności rejestrowania się, wybierając opcję „Złóż zamówienie”;

        - zarejestrować się, wybierając opcję „Zarejestruj się”.

Rejestracja pozwala Ci korzystać z przywilejów niedostępnych klientom niezarejestrowanym, m.in. dostęp do historii zakupów, podgląd statusu realizacji zamówienia, brak konieczności ponownego wprowadzania danych podczas kolejnych zakupów, możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów.

  1. Jeśli nie figurujesz w naszym systemie jako zarejestrowany klient, wprowadź swoje imię i nazwisko oraz dane teleadresowe.

       - aby otrzymać zamówienie na adres inny niż podany podczas rejestracji, zaznacz pole „Inny adres wysyłki” i wprowadź nowe dane.

  1. Ewentualne uwagi i informacje możesz nam przekazać w rubryczce „Dodatkowe informacje”.
  2. Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem sklepu www.orienteglamour.pl oraz jego polityką prywatności i zaakceptować ich treści.
  3. Jeżeli wszystkie podane przez Ciebie dane są poprawne, a zakupy skończone, wybierz opcję „Podsumowanie”.

Jeżeli chcesz jeszcze zmienić formę płatności, sposób dostarczenia zakupów lub zawartość koszyka, wybierz opcję „Wstecz”.

 

Krok 3 – PODSUMOWANIE

 

  1. Po wybraniu opcji „Podsumowanie” zobaczysz komplet informacji podanych przez Ciebie, szczegółową zawartość koszyka oraz kwotę do zapłaty z uwzględnieniem kosztów wysyłki, jeżeli suma nie przekracza 200,00 zł.
  2. Możesz teraz potwierdzić decyzję dokonania zakupów w naszym sklepie wybierając opcję „Potwierdzam zakup” lub powrócić do sklepu, wybierając opcję „Wstecz”.

 

Krok 4 – POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

 

  1. Kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” oznacza ostateczne potwierdzenie dokonania zakupów.
  2. Odbierz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz szczegółowymi danymi dotyczącymi płatności.

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl