• +48 720 81 80 92  (PON - PT 10:00 - 18:00)

  • WYSYŁKA 1-3 DNI

  • 21 DNI NA ZWROT

 

facebookinstagram

Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

 

 

Zwrot towaru

 

Czas na zwrot towaru

 

Jako konsument zgodnie z obowiązującym prawem, Klient na prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie do 14 dni roboczych od daty doręczenia zamówienia. Po upływie 14 dni od daty doręczenia przesyłki wygasa termin do prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży/kupna towarów.

 

 

 

Procedura zwrotu towaru

 

By skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży/kupna z zachowaniem regulaminowego terminu 14 dni kalendarzowych, należy w jednoznaczny sposób poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży/kupna. Informację należy przekazać w wybranej formie pisemnej:

 

1)      przy pomocy wydrukowanego formularza reklamacji/zwrotu dostępnego na stronie www.orienteglamour.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”;

 

2)      przy pomocy poczty elektronicznej, kierując na adres e-mail bok@orienteglamour.pl oświadczenie zawierające następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer konta bankowego oraz numer zamówienia, informację dotyczącą produktu, datę zakupu;

 

3)      drogą pocztową na adres:

 

Oriente s.c.

 

ul. Szwedzka 52/6

 

30-315 Kraków

 

 

 

Zwracany towar powinien być odesłany w stanie niezmienionym (niedopuszczalne są ślady użytkowania, zabrudzenia, zniszczenia), w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczony, by nie został uszkodzony lub zniszczony w czasie transportu. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu produktu – paragon lub fakturę VAT.

 

 

 

Zwracany towar należy odesłać na adres:

 

Oriente s.c.

 

ul. Szwedzka 52/6

 

30-315 Kraków

 

 

 

Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

 

 

 

Uwaga!

 

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem!

 

 

 

Zwrot pieniędzy

 

Należność za zakupiony, a następnie zwrócony produkt, Klient otrzyma niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej zawierającej nieuszkodzony towar, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

 

Sklep dokona zwrotu płatności takim samym sposobem, jakiego użył Klient, chyba że Klient i Sprzedawca ustalą inny sposób, niezwiązany z żadnymi kosztami dla Klienta.

 

Dla usprawnienia procesu zwrotu pieniędzy w formularzu należy podać numer konta, na które Sklep ma zwrócić należność. W przypadku przekazu pocztowego należy podać imię i nazwisko oraz adres, pod który Sprzedawca ma zwrócić należność.

 

 

 

 

 

Reklamacja towaru

 

 

 

Zgłoszenie reklamacji towaru

 

Oriente s.c. jako Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

W przypadku gdy Klient zdecyduje się reklamować zakupiony produkt, może skorzystać z prawa gwarancji (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) lub z rękojmi (jeśli towar jest wadliwy).

 

 

 

Reklamacji należy dokonać w formie pisemnej:

 

1)      przy pomocy wydrukowanego formularza reklamacji/zwrotu dostępnego na stronie www.orienteglamour.pl w zakładce „Reklamacje i zwroty”;

 

2)      przy pomocy poczty elektronicznej, kierując na adres e-mail bok@orienteglamour.pl oświadczenie zawierające następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer konta bankowego oraz numer zamówienia, informację dotyczącą produktu, opis wady, datę zakupu;

 

3)      drogą pocztową na adres:

 

Oriente s.c.

 

ul. Szwedzka 52/6

 

30-315 Kraków

 

 

 

Odesłanie reklamowanego produktu

 

Reklamowany towar należy odesłać pod adres:

 

Oriente s.c.

 

ul. Szwedzka 52/6

 

30-315 Kraków

 

 

 

Do przesyłki należy dołączyć:

 

- formularz reklamacji;

 

- informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju wady oraz okoliczności i datę wystąpienia wady;

 

- dane kontaktowe, aby ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji;

 

- dowód zakupu produktu – paragon lub fakturę VAT.

 

 

 

Przesyłka powinna być w odpowiedni sposób zabezpieczona, aby nie została uszkodzona lub zniszczona podczas transportu. Koszt wysłania przesyłki z reklamowanym towarem ponosi Klient.

 

 

 

Rozpatrzenie reklamacji

 

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki zwrotnej. Jeżeli reklamowany towar ma faktyczną wadę fabryczną, Klient ma prawo żądać:

 

            - obniżenia ceny produktu;

 

            - wymiany produktu na egzemplarz wolny od wad;

 

            - zwrotu pieniędzy.

 

 

 

Sprzedawca ustosunkuje się do każdej zgłoszonej reklamacji. O postępie procesu reklamacyjnego Klient będzie na bieżąco informowany drogą e-mailową, SMS-em lub telefonicznie. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, koszt wysyłki, jaki Klient poniósł przesyłając do siedziby Sklepu reklamowany towar, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki, dlatego konieczne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer konta bankowego.

 

 

 

Okres rękojmi za wady fabryczne trwa 2 lata od daty zakupu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl